Japanresa 2013 Gillar verkligen Tokyo! Av: Christian Muda Dela inlägget: FacebookXPinterestWhatsApp Checkade in, tog en dusch och drog ner på stan! Vilket myller av folk, härligt! Hoppade in på en liten pub och tog en shot Yamazaki (även om jag inte shottar whisky utan smuttar och smakar mest). så god! Ser verkligen fram mot besöket där på Fredag! 10 september, 2013 Föregående artikelFramme i Tokyo!Nästa artikelTsukiji fish market – första försöket Christian Muda Lämna ett svar Avbryt svar Betyg Betyg Kommentar: Vänligen ange din kommentar! Namn:* Vänligen ange ditt namn här E-post:* Du har angett en felaktig e-postadress! Vänligen ange din e-postadress här Webbplats: Spara mitt namn, e-post och hemsida i den här webbläsaren för nästa gång jag kommenterar. Δ Senaste reportagenNedan finner du de senaste reportagen på bloggen! Österrike Häxor, plommonsnaps och alpvyer – några magiska dagar i Zams/Landeck Christian Muda - 5 juni, 2026 0 Efter ett par underbara dagar i Gastein satte vi oss på tåget och rullade västerut i Österrike, ner genom Tyrolen tills dalen smalnade av... Bad Hofgastein – filmfestival på nästan 900 meters höjd och middag på Aiche 3 juni, 2026 Vandring i Österrike – Bad Gastein & Dorfgastein 2 juni, 2026 Vandringsresa till Österrike! 2 juni, 2026 Swissôtel Tallinn – spa, takbar och magisk utsikt 25 maj, 2026 Bästa restaurangerna i Tallinn 2026 – 6 Michelin-krogar testade 25 maj, 2026 Michelinrestaurang i Tallinn: En kväll på 180° by Matthias Diether 24 maj, 2026 Det estniska kocklandslaget övar inför Culinary Olympics 23 maj, 2026 Michelinkrogar i Estland 2026 – fler än någonsin! 22 maj, 2026 Fyra exklusiva whiskysläpp 21 maj från Gordon & MacPhail 20 maj, 2026 Mina tips om Mobile i Alabama – ”Lilla New Orleans”. 14 maj, 2026 Reseguide till Winston-Salem, North Carolina. 12 maj, 2026 Läs mer Österrike Häxor, plommonsnaps och alpvyer – några magiska dagar i Zams/Landeck Efter ett par underbara dagar i Gastein satte vi oss på tåget och rullade västerut i Österrike, ner... Gastein Bad Hofgastein – filmfestival på nästan 900 meters höjd och middag på Aiche Förra vintern var jag i Bad Hofgastein och besökte stadens mysiga vintermarknad Markt: Abend. I år var jag... Österrike Vandring i Österrike – Bad Gastein & Dorfgastein Är du sugen på vandring i Österrike men har inte vandrat i Alperna tidigare? Då är detta inlägg... Österrike Vandringsresa till Österrike! Äntligen blev det av – en vandringsresa till Österrike. Jag har varit på skidresor i de österrikiska alperna...